marți, 12 mai 2009

Am revenit

Ce-i drept nu am mai scris de ceva vreme dar am avut motive intemeiate, ceva necazuri si ceva probleme de sanatate, ce sa-i faci, mi-a trebuit sa joc fotbal la iarba verde si m-am ales cu un diagnostic de toata frumusetea : intindere ligamente colaterale, ciupitura pe menisc si ceva leziune pe rotula.
Acu' sunt bine si am revenit cu forte proaspete.
Intamplator am dat peste o melodie veche si mi-am adus aminte de nunta unei persoane pe care o iubesc enorm, fratele meu.


Fratele meu Razvan si sotia lui Andreea (2 din cele mai importante persoane din viata mea)

Revenind la melodie, este vorba de "Fericirea are chipul tau" a Mihaelei Runceanu.

Nu am sa postez originalul ci un cover al fetelor de la RedBlonde (prietenii stiu de ce, mai ales SIS).


2 comentarii:

  1. Welcome back !
    Noi tot te mai asteptam la cafeaua aia...

    RăspundețiȘtergere
  2. asa cum zice si bursu.....welcome back....handbalul are nevoie de persoane ca tine...fani adevarati....care sa scrie despre ceea ce realmente se petrece....:)

    RăspundețiȘtergere