miercuri, 13 mai 2009

Marea mea pasiune handbalul


Sa tot fie vreo 12 ani de cand intamplator am vazut un meci al echipei nationale de handbal feminin si spre surprinderea mea chiar mi-a placut. De atunci a inceput sa-mi placa handbalul. Era un meci de la Campionatul Mondial din Germania 1997 unde din pacate Romania a terminat doar pe locul 12.
Am inceput apoi sa urmaresc meciurile din campionatul intern. Mi-a atras atentia o jucatoare foarte tehnica, dupa mine, componenta a echipei Oltchim si a lotului national, Cristina Varzaru.
Ma uitam la toate meciurile, iar daca nu erau transmise meciurile din campionatul national ajunsesem sa ma uit pe posturi de televiziune maghiare la meciuri din campionatul lor intern.
Trebuie sa recunosc ca echipa mea de suflet nu a fost de la inceput Rulmentul, desi sunt brasoveanca. Am trecut prin mai multe faze - Oltchim Ramnicu Valcea, Rapid Bucuresti, iar in momentul in care au plecat in masa jucatoarele de la Rapid am inceput sa tin cu Rulmentul.
Datorita fratelui meu am avut onoarea de a cunoaste jucatoare de marca din handbalul brasovean, in special, dar si din handbalul national si international, cu ar fi: Mihaela Detesanu, Otilia Moise, Cristina Niculae, Ionica Munteanu, Simona Vintila, Alina Sorodoc, Cosmina Damian, Elena Avadanii, Simona Gogarla, Carmen Amariei, Ildiko Kerekes Barbu, Gabriella Juhasz, Lidija Horvat, Alexandrina Barbosa si Woo Sun Hee.
Cam atat pentru moment despre handbal.

Un comentariu:

  1. pai....sa faci bine...sa mai scrii....multe s-au petrecut de cand te-ai uitat intamplator la un meci de handbal...:P....

    RăspundețiȘtergere