joi, 21 mai 2009

Plagiat sau furt

Sincer, marii cantareti din Romania au ajuns atat de ahtiati de succes incat au renuntat la a plagia si s-au hotarat sa fure frate toata piesa si eventual sa-i traduca versurile in romana, ca deh prea mare deranj sa compui niste versuri, si sa apara apoi prin presa cu noul lor hit.
Asa a facut Cristina Rus, asa au facut si fetele de la Bambi, dar macar ele au avut bunul simt sa recunoasca ca e cover, si multi, multi altii.
Eu nu inteleg o chestie, daca tot te consideri mare artist, macar iesi pe piata cu o compozitie proprie sa-si aduca lumea aminte de time cand asculta piesa, asa, sincer eu nu ascult nici varianta Bambi, care nu suna chiar rau, nici varianta Cristina Rus ci doar le multumesc ca mi-au adus aminte de originale.
O sa postez doar cover-ul celor de la Bambi si evident originalul - Elli Kokkinou - Den ginete.
Voua ce va place mai mult originalul sau cover-ul?


2 comentarii:

  1. Da' cine stă, Dia, să asculte varianta Bambi ? Am difuzat şi noi clipul da' n-am avut răbdare să-l văd... m-am uitat azi la ce-ai postat tu şi mi-a obosit şi urechile şi ochii... !!!
    Originalul din ce an e ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Originalul e din 2003 si a aparut pe albumul Sto Kokkino.
    E clar ca nici nu se compara originaluil cu Bambi.

    RăspundețiȘtergere