luni, 18 mai 2009

Weekend cu mult handball


A fost un sfarsit de saptamana plin de handball.
Am vazut intai sambata dimineata ultima etapa de campionat, Rulmentul - Hidroconcas Buzau, partida incheiata cu scorul de 41-29, urmata de premierea brasovencelor pentru ocuparea locului 2 in campionat si premierea Alexandrinei Barbosa cu trofeul pentru cea mai tehnica jucatoare a campionatului.
A urmat finala Ligii campionilor Gyor - Viborg, finala castigata de Viborg care isi adjudeca pentru a doua oara trofeul.
Si pentru ca sambata am fost setata pe handball, m-am gandit sa continui si duminica in acelasi ton si am cedat la insistentele unei prietene de a merge la Sibiu la finala Cupei Romaniei la handball masculin. Asa ca ieri am urmarit live, din Sala Transilvania Sibiu, meciul Steaua - Resita, meci terminat cu victoria Stelei, echipa care dupa parerea mea a meritat din plin victoria.
Le felicit pe fetele de la Rulmentul pentru ocuparea locului 2 in campionatul intern, pe baietii de la Steaua pentru castigarea Cupei Romaniei si pe Cristina Varzaru pentru castigarea Champions League si pentru titlul de cea mai buna extrema dreapta a Campionatului Danez.

Un comentariu:

  1. bine ba, ca de faptu` ca ti-ai luat bataie la Europolis nu zici nimic, si ca te-am marinat in Jack... da` tot nu am profitat de inocenta ta :))

    RăspundețiȘtergere